زرینچه : مظلومی قبلا لیست بازیکنانش را داده است// فتح‌الله‌زاده: حتما مظلومی به زرینچه لیست داده که
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال محور اصلی نشست شنبه شب هیئت مدیره این باشگاه را رفع مشکلات مالی و دیدار حساس آبی‌پوشان مقابل الریان عنوان کرد.

جواد زرینچه  در مورد نشست شنبه شب هیئت مدیره باشگاه استقلال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: محور اصلی این نشست به مسائل و مشکلات مالی اختصاص داشت. حاضران بدنبال راهکاری بودند تا بتوانیم هر چه زودتر مشکلات مالی باشگاه را مرتفع کنند.

وی اضافه کرد: این جلسه را برگزار کردیم تا بتوانیم با رفع موانع موجود آرامش را به اردوی استقلال بازگردانیم زیرا روز چهارشنبه دیداری بسیار حساس مقابل الریان قطر خواهیم داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در این نشست از پرویز مظلومی فهرست بازیکنان را دریافت کردید؟ اظهار داشت: در جلسه شنبه شب، اصلا در مورد این قضیه بحثی مطرح نشد زیرا پرویز مظلومی چند روز پیش فهرست بازیکنان مورد نظر خود را به ما ارائه داده بود و دیگر نیازی نبود بابت این قضیه صحبتی انجام دهیم.

زرینچه در پایان گفت: در این نشست در خصوص حضور قدرتمندانه استقلال برابر الریان هم به گفتگو پرداختیم و تصمیمات لازم را اتخاذ کردیم. امیدواریم هوادارانمان چهارشنبه روزی فراموش نشدنی را برای موفقیت تیم محبوبشان رقم بزنند و با حمایت آنها تیم استقلال برابر حریف قطری به پیروزی دست یابد.

.....................................

در پی مصاحبه جواد زرینچه مبنی بر اینکه در جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال صحبتی در مورد ارائه لیست بازیکنان توسط مظلومی نشده و  وی چند روز قبل لیستش را ارائه کرده خبرنگار ورزشی فارس بار دیگر با علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه تماس گرفت که وی با تایید خبر فارس گفت: جلسه هیئت مدیره با محورهای مختلفی از جمله مسائل مالی و برنامه های من برای فصل بعد بود. در این جلسه برنامه ام را ارائه کردم و طبق اختیاراتم گفتم می خواهم از مظلومی لیست بگیرم و اعضا هم پذیرفتند.

وی افزود: اینکه زرینچه گفته مظلومی قبلاً لیست خود را داده، خبر ندارم و حتما لیستی به او داده که من نمی دانم! طبق چارچوب مدیرعامل باید از سرمربی لیست بخواهد و او هم باید لیست را به مدیرعامل بدهد و من به هیئت مدیره تحویل دهم.

منبع خبر :خبرگزاری پارس فوتبال



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: باشگاه استقلاللیگ برترعلی فتح الله زاده



آخرين مطالب